Wednesday, January 18, 2012

Aku Jual Kaspersky KEY.. murah2!!

Aku baru saja siapkan blog baru untuk jual kaspersky online sebagai cabang baru bisnes online aku.

Harga aku antara termurah di pasaran.. dan sudah pastinya lebih murah berbanding NEGARA JIRAN (macam pernah dengar statement ni - amat femes)

Aku jual murah sbb aku bukannya jual kaspersky dalam kotak tu.. kalau yang tu rega memang mahal yang amat sbb pacjaging dia dlm kotak + cd. Aku supply KEY sahaja - aku tak perlu kos untuk packaging, kos utk sewa kedai simpan stock, tak perlu tanggung shipping cost untuk penghantaran.. bla.. bla.. bla..

Walaupun murah, tapi key tersebut adalah genuine. Lihat saja bukti sambutan kat sini --> http://www.wangcyber.com/forum/produk-digital/44940-kaspersky-2012-harga-runtuh-kav-rm20-kis-rm25-untuk-warga-wc-sahaja.html (senarai buyer tak terkini - dah lama tak update)

Korang rasa tak ori jugak? - takyah beli
Korang rasa aku tipu korang? - kalau aku nak tipu orang, baik aku tipu juta2 terus.. stakat rm35 nak tipu orang - tak padan!!

Korang rasa nak beli?

Nah!! Ni dia punya link (boleh order pakai form yg disediakan kat blog tu). Harga pun ada kat sana. Lepas korang submit order form baru dpt email mention account number untuk buat bayaran.
-> Go4Kaspersky Blog <-